هتل‌برج باران۳ میزبان رونمایی از کتاب «ارکیدۀ درون من» و نمایشگاه آثار سمانه احسانی‌نیا شد

به گزارش واحد ارتباطات برند گروه باران، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی این گروه و به منظور ارج نهادن به همت هنرمندانهٔ خانم سمانه احسانی‌نیا، مراسم رونمایی از کتاب «ارکیدۀ درون من» در هتل‌برج مسکونی باران۳ برگزار شد. همزمان، نمایشگاه نقاشی‌های این هنرمندِ توان‌جو گشایش یافت. سمانه با امیدی که از ارکیدهٔ درونش متبلور شده، این نقاشی‌ها را با دهان، بر بوم و کاغذ آفریده است.

عصر روز ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساکنان هتل‌برج‌های باران و جمعی از یاران هنرمند نقاش و شاعر، سمانه احسانی‌نیا، در آیین رونمایی از کتاب «ارکیدۀ درون من» حضور یافتند. فاطمه گودرزی، هنرمند بازیگر، یکی از میهمانان ویژهٔ این رویداد بود.

در شب ارکیده، لحظاتی با نقاشی‌ها و دل‌‌نوشته‌های سمانه احسانی‌نیا گذشت و این کتاب دو زبانه که به تازگی منتشر شده، به میهمانان معرفی شد. «ارکیدهٔ درون من»، در کنار انتشار نسخهٔ چاپی، به صورت کتاب گویا با صدای نویسنده نیز در دسترس است. این نمایشگاه در لابی هتل‌برج مسکونی باران۳، تا ۲۹ بهمن پذیرای بازدیدکنندگان بود.

سمانه احسانی‌نیا در این مراسم درباره کتابش گفت:

ارکیده، نام کودک درون من است.
قصه شگفت‌انگیزی که در روزهای تاریک زندگی من خلق شد، اما باعث شد بتوانم به نور وجودم بپیوندم. به عشق و نوری که خداوند به من بخشید.
ارکیده به من کمک کرد که بتوانم دوباره زیبایی‌های کودکی‌ام را مرور کنم. خودم را مرور کنم و اجازه دهم زندگی دوباره در من جریان پیدا کند.
خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد تا من خودم را لایق زندگی کردن بدانم.

در این رویداد، چهره‌های اجتماعی، حامیان بنیادهای خیریه و هنرمندان سرشناسی حضور داشتند. از جمله اساتیدی که در رشته‌های مختلف هنری، همچون نقاشی، عکاسی، تئاتر و موسیقی، مربی سمانه بوده‌اند. جمعی از دوستان و حامیان که در این سالیان، لحظه به لحظه، شاهد بارور شدنش بوده‌اند؛ ارکیده‌ای که شکوفایی و دوامش، پیام عشق به زندگانی و الگوی انگیزش و تلاش برای بهتر زیستن است.